Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 19 april 2009

Marknad och picknick



Igår var vi på marknad i Gölingstorp (utanför Tranemo). Det var mysigt, vi träffade mormor och Stig där oxå. Köpte en väska (alla väskor 100:-), en skiva med Lars-Krizters, och lite godis (såklart).
Jag och Catrin ska till Lygnevi när Scotts och Lars-Krizters är där, så nu vet jag hur de låter.
När vi åkte hem stannade vi vd Tranemosjön och hade lite picknick. Det var kallt i vinden, men fint.
Resten av dagen gjorde vi inget speciellt, skönt att bara ta det lungt!
Idag ska jag hämta David kl 13 (bäst att vara i tid! =) ), han ville fölöja med mig hem i fredags, men det fick bli idag istället. Får se om grannpojken Sebastian är hemma idag, dehar lekt någon gång, och kommer väldigt bra överens, men Sebastian brukar inte vara hemma när David är här. Men han pratar mycket om David och undrar när han ska komma.
Ser lite mulet ut på himlen idag, hoppas nästan på regn så att allt pollen försvinner! Mina ögon och näsan mår inte så bra av det...
Nu ska jag ta en kopp kaffe!
/Jessa

1 kommentar:

Annelie sa...

Jag pratade med mormor häromdagen, då berättade hon att de skulle på marknad. Vad roligt att ni kunde träffas! Visst var det härligt väder igår? Vi var ute både förmiddag och eftermiddag på jobbet.

Fina foton, som vanligt!