Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 24 april 2009

Sjuk...

Har ringt och sjukanmält mig nu. Ville inte... Men inser att jag inte kommer orka jobba. Dessutom är det inte rätt att gå till jobbet och vara sjuk. Har fortfarande fruktansvärt ont i halsen, eller det är inte nere i halsen utan där mandlarna skulle suttit om jag hade haft några kvar. Den där flärpiga saken som hänger i mitten bak i munnen är oxå förstorad...
Ska på återbesök till öron på måndag, så hon får ta en koll då om det inte bllivit bättre.

Ska ju på återbesök för att jag hade en kula bakom ena örat. Om den inte hade försvunnit skulle om sticka in en nål för att ta prov. Den har inte örsvunnit... Så nu vet jag vad jag har att vänta mig, fast jag tror att den har blivit lite mindre...
Jag har gjort samma undersökning förut, och vet att det inte är farligt, men känslan att få en nål instucken är inte så trevlig... Tur att Ewa och sköterskorna som jobbar där är så underbara! Känner mig trygg när jag är där. Dessutom känner de mig, jag har varit hos dem sen jag var liten. När jag ringer så säger de: När var det nu du var född? 77?
Sen får jag bara fylla i...

Undrar vad man ska ha för middag idag? Har kommit in i en period med ingen fantasi då det gäller mat...

/Jessa

Inga kommentarer: