Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 7 augusti 2009

Diskbrock

Ringde till vårdcentralen idag igen för jag ville ha starkare tabletter, kan ju inte sova...
Men jag fick en läkartid. Det var en jättebra läkare som verkligen tog sig tid. Jag tror jag var inne i 20 minuter.
Han kom fram till att det är diskbrock i nedre ryggen som går ut i ischiasnerven. jag blev halvt sjukskriven i 2 veckor, fick remiss till sjukgymnasten och en ask Tiparol. Så nu hoppas jag att jag får sova inatt!

Har väldigt mycket mer ont nu, men det beror väl på att han tryckte och kände mycket...
Om det inte är bättre om 4-6 veckor ska jag få remiss till magnetröntgen. Men jag haoppas att det läker ut av sig själv!

Nu är vi i Göteborg hos svärmor och svärfar, har haft en trevlig kväll med grillat. Gott!

Nu ska jag ta en Tiparol och gå och lägga mig.

/Jessa

Inga kommentarer: