Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 10 juni 2010

Hade fel...

Min gissning stämmer inte iaf... För jag tror inte att det blir en racerförlossning innan midnatt =)
Har varit hos bm idag.
Blodtrycket låg på 125/60, jag har haft ett perfekt bldt hela tiden sa hon idag.
HB låg på 103, så det går åt rätt håll iaf.
Bebis hjärtljud var 146.

Sprattel växer som h*n ska och allt är bra. Det är bara att vänta...
Jag börjar bli ganska trött på att vänta, och jag har inte ens passerat bf än...

Ska snart iväg på kalas hos världens goaste Erik. Han fyller 5 år idag, och är väl ingen liten skrutt längre... Tiden går så fort!

Hindås och Landvetter har haft skolavslutning idag, fullt med bilar överallt! Tur att vi har hyrd parkeringsplats.
Hos barnmorskan fick vi köra in till entrén för att få kunna parkering. Det var bilar överallt!
Satt i bilen sen när Hans var inne och handlade och tittade på alla finklädda examensbarn som gick förbi.

Ska gå och se om jag hittar nåt att ha på mig kanske...

Ha det bra!
/Jessa

Inga kommentarer: