Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 18 juni 2010

Trött...

Haft en jobbig ligga-vaken-natt inatt igen...
Svårt att vända sig, och när jag vaknar måste jag gå upp och kissa.
När jag vaknat, så vaknar Sprattel och inatt hade h*n värsta hickan oxå.
Det är jättehärligt att känna sparkar, men kanske inte hela nätterna...

Snälla lilla du, ta och kom ut nu!
Har haft mer ont både inatt och idag, men är tveksam om det leder nån vart...

Vet väl att h*n kommer ut så smångingom, men jag skulle vilja veta när. Det hade varit lättare att vänta då. Tror jag... Allt är iaf färdigt här hemma.

Nu blir det fram med godisskålen och fredagsmys.

Trevlig helg!
/Jessa

1 kommentar:

Annelie sa...

*ropar så det hörs till Hindås* KOM UT, KOM UT, KOM UT, KOM UT!!

*tittar bedjande* Snälla... Vi längtar nu efter att få träffa dig, det är dags att komma ut nu.

♥♥♥