Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 23 juni 2010

Sista besöket hos bm bokat... (v 40+0 idag)

Natten till idag var jobbig!!! Hade sååå ont! Att vända sig är en plåga...
Dessutom hade jag såna värkar framåt småtimmarna att jag knappt inte kunde andas...

Men sen gick det över...
Har haft mycket sammandragningar och en nästan konstant hård mage idag, så jag hoppas det drar igång snart.
Var hos min barnmorska för sista gången idag, hon går på semester imorgon. Fick en tid nästa vecka till den andra bm. Har inte bebis kommit innan dess så blir det bokat en tid på Östra den 7/7, så ska de ta ställning där.
Jag hoppas innerligt att Sprattel behagar komma ut innan nästa vecka! Vill inte gå så här över 2 veckor till, då får jag nervsammanbrott eller nåt!

Ha en härlig kväll!

/Jessa

Inga kommentarer: