Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 13 juni 2010

Östra

Har varit på Östra en sväng och kollat Sprattel.
Sprattel är bra på att göra sina föräldrar oroliga, och den här gången ringde jag.
Det var bara att komma in, så gjordes en kurva.
Sprattel har varit väldigt lugn det sista dygnet, inte alls likt...
Men, allt var bara bra.
Skönt att höra och se hjärtljudet!
Det var väldigt trevlig personal på förlossningen, och på ett sätt känns det skönt att ha varit där och kollat hur det ser ut.

Nästa gång vi åker dit så ska Sprattel ut!!!
Fast vi var välkomna tillbaka om vi var oroliga.

Passade på att vanka in på ICA Focus innan vi åkte hem, var ändå tvugna att köpa middagsmat, och den affären har verkligen allt!

Nu ska jag sätta mig i soffan igen...

Ha en trevlig söndag!
/Jessa

3 kommentarer:

Annelie sa...

JA, ICA Focus har verkligen a l l t!! Vad hittade ni för nåt gott då? Fy för Sprattel att oroa sina föräldrar på det viset, men gott att ha fått en positiv bild av förlossningspersonal. Härligt med rätt person på rätt plats. Säger som du, nästa gång ni åker dit vill jag höra att Sprattel följer med hem u t a n f ö r kroppen!

Timea sa...

Vad bra att allt såg bra ut med bebisen! Vad spännande att du har bara några dagar kvar!
Kram

Marre sa...

Jag tycker det är så spännande=D=D Snart har ni sprattel hos er=) Härligt!!!

Kram kram!!