Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 6 augusti 2010

Shopping

Den här har Oskar fått av sin mormor. Kermit


Igår var Oskar ute på sin första shoppingtur. Han låg vaken i vagnen i stort sett hela tiden, så han tyckte nog om det =)


Jag var på jakt efter en klänning som jag ska ha på bröllop i slutet av augusti, och som jag även ska ha på dopet.


Hittade en jättefin lila, sen blev det även ett halsband och örhängen att ha till.


Tack snälla Annelie för att du var med och hjälpte krångliga mig!


Jag förstod varför min tå gjorde så ont... När jag kollade hade jag fått en stor blåsa vid nageln på stortån... Antar att det var sömmen på sockan som klämt...





När vi kom hem så somnade Oskar och sov hela kvällen, fick i han lite mat vid 21:30, sen somnade han om igen. Sov ändå bra på natten, och det är ju skönt!


Hittade en cool Kermit-body på Lindex, men det får bli ett annat inköp...





Idag händer inte så mycket, ska väl vara hemma och ta det lungt tror jag.


Imorgon ska jag och Oskar ut på äventyr, men det berättar jag om imorgon.





Ha en bra fredag!





/Jessa