Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 29 augusti 2010

Söndag

Titta vad stark jag är i nacken Låg på sniskan i sängen
Ska på promenad med pappa...


...till pizzerian och hämta mat.



Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, Hans och Oskar ligger fortfarande och sover... Men jag börjar bli hungrig, så jag får nog väcka Hans snart iaf..
Inatt sov Oskar mellan 22:30-04:20, helt ok!
Han la sig i sängen och somnade vid 21, men efter en timma vaknade han med ett med att illvrål. Vet inte vad som hände, kanske var det magknip? När jag tyckte att han skulle sova igen så låg han bara och flinade och pratade... Men till slut somnade han igen.
Ska till affären en sväng sen med, alltid något man behöver köpa hem. Skönt att bo så nära en affär som har öppet 9-21 alla dagar utom julafton (som det står på deras skyltar...).
Nu blir det frukost!
/Jessa


Inga kommentarer: