Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 1 oktober 2010

Award

Har fått en award av Marre, tack snälla för de fina orden du skrivit om min blogg =)










Regler:


Som awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din
blogg, för att visa att du fått den.
Tacka och länka till den du fick awarden av.

När man får den ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv.
Ge awarden till 7 andra bloggare. Skriv till dem att de fått en
award.

1. Jag visste redan när jag började 7:an att jag skulle läsa vård på gymnasiet. Något som jag aldrig har ångrat.

2. Jag är musikalisk, kan spela orgel, fiol, lite gitarr, blockflöjt och tvärflöjt. Tyvärr finns det för lite tid nu, men nån gång kanske jag hinner med det igen.

3. Jag ÄLSKAR att läsa! Sen jag lärde mig att läsa när jag var 5-6 år har jag slukat böcker.

4. De första orden jag lärde mig att skriva var Jessica och ost...

5. Jag älskar champinjoner, det kan man äta till allt... =)

6. Jag hatar harkrankar (pappalångbenar, fladderfän)! Gömmer mig under täcket tills min man tagit kål på dem.

7. Jag tycker inte om att fylla år...

Jag ger awarden vidare till de bloggar jag läser mest.

* Marre: Skickar en tillbaka till dig =) Har följt hennes blogg sen första inlägget. Är så roligt att följa vägen till bebis! Snart är det dax =)

* Emelie: Har följt hennes väg för att bli gravid. Även där är det dax snart =)

* Tonci: En underbar tjej som skriver öppet och från hjärtat.

* Tea: En blogg som jag läser varje dag.

* Kim: En underbar person och en jättebra författare!

* Maria: En tjej från Sverige som bor i Israel med sin familj. Kul att följa vardagslivet i Israel.

Nu har jag säkert missat nån... Men jag läser många bloggar...