Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 6 april 2011

9 månader

Idag blir lillfisen 9 månader...
Tiden bara springer iväg!
Det är 2 nya tänder på gång. Vänster hörntand och vänster framtand i överkäken, så det är ganska mycket gnäll på honom. Jag tror att det är hörntanden som kommer fram först, det ser så ut.
Inte lätt att vara liten och inte förstå varför man har ont =(


Sen i helgen har vi ingen värme i lägenheten, det är något rör som har gått sönder.
Fast vi har inte märkt nåt sen igår, det känns rått i lägenheten när det ösregnar ute. Är iaf glad över att det inte är 15 minusgrader ute, då hade det blivit kallt.

Nu får jag snart åka hem och pussa på mina älsklingar och sen sova en stund.
Ska bli skönt!

Ha en bra onsdag!
/Jessa

4 kommentarer:

Marre sa...

Grattis älskade lille vän till 9 månaders dagen=) Du bara växer & växer.
Jag undrar när Oskar fick sina första tänder?
Är det dags för min lilla L snart kanske=P

Kramar om er !

Anna sa...

Grattis till 9 månader :)

Har inte hunnit läsa din blogg ännu, får ta det lite pö om pö. Många grattis till en fantastisk liten gosse säger jag redan nu, hoppas att ni får en fin dag!

Kram

Luiza sa...

Grattis till lillfisen =).

Hoppas du har en trevlig kväll.
Kram

Annelie sa...

Vad fin du har gjort din blogg! Och ja, tänk, nu har han varit lika länge utanför magen som innanför. Märkligt...