Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 30 april 2011

Valborg

Haft en mysig valborgsmässoafton.
Oskars kusin David kom igår och vi har haft trevligt.
Jag har inte sett så jättemycket av honom inne för han har hittat en kompis på gården, men de stunderna han var inne hos oss hade vi det trevligt.
Fick köra hem honom idag istället för i morgon, för han längtade hem...
Så kan det vara, jag hade fruktansvärd hemlängtan när jag var liten. En VÄLDIGT jobbig känsla...

Vi har inte brytt oss om att gå och sjunga in våren, det började inte förrän vid 20:30, och jag tycker det var ganska sent med tanke på Oskars sömn.

Imorgon ska jag jobba, så då blir det till att ta det lungt på dagen.

Önskar er alla en trevlig valborg!
/Jessa

1 kommentar:

Luiza sa...

Låter som ni haft en mysig valborg =).

Ha en god natt.

Kramar/
Luiza