Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 19 april 2011

Fika och promenader

Jag och Oskar har varit på fika två dagar i rad hos kompisar från öppna förskolan.
I går träffade vi två nya små kompisar, lite yngre än Oskar, men samma årskull.
Vi blev hembjudna på fika hos Billy. Mysigt!

Idag har vi varit hos Alva och fikat. Kul att se att barnen känner igen varandra och oss föräldrar. Märks att vi träffats ett par gånger nu.

Tur att det blir lite promenader oxå när det blir så mycket fika! =)
Idag var vi 5 barn och mammor/pappor som var ute och gick. En runda på 1 1/2 timme...
Mina fötter mår är full av blåsor, och jag känner av musklerna i rumpan...
Men vad skönt det är att ÄNTLIGEN kunna komma ut och gå igen!

Nu är det jobb i tre nätter efter att varit ledig i två veckor.
Det har varit skönt att vara ledig, och jag hade gärna fortsatt att vara hemma, men det är bara maj månad som jag jobbar oxå, sen är jag ledig i tre månader. =)

Ha det bra!

/Jessa

2 kommentarer:

Luiza sa...

Det låter som ett mysigt gäng, det där =)!

Skönt att ni kan umgås, fika för att sedan gå ut och gå =)! Skönt också att man känner när det tar på rumpa, dock var det kanske inte någon höjdare med blåsor på fötterna =(.

Men du, det låter heeelt underbart att få vara ledig i 3 månader =)...jag menar helt underbart!
Så härda ut nu, maj månad , så får du njuta sen =D!

Kramar från mig /
Luiza

Marre sa...

Åh vad kul med många små samtidigt. Kul att se hur alla reagerar=P

Lämnar ett litet ♥

Kram till ♥dig♥ & ♥Oskar♥