Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 5 april 2011

Helgen

I helgen hade vi tjejkväll. Är ett gäng tjejer från "dåtiden" som vi kallar det (barndomsvänner) som träffas med mer eller mindre jämna mellanrum.
Det var längesedan som jag skrattade så! Härligt med skrattkramp i magen!
Sov hos syster efter, eftersom jag unnade mig en flaska vin.
Första gången sen sommaren innan Oskar blev till. Jag dricker typ aldrig nåt, så det är inget jag saknat, men nån gång kan det vara gott.

Har fixat hund och barnvakt till helgen då bloggträffen är, så nu kan Hans komma ut oxå, eller bara få sova en hel natt =)
Har kollat upp flyg till Stockholm, blev mycket billigare än att ta tåget och det går fortare.
Så nu hinner jag hem tills jag ska jobba på söndagnatten.
Så nu är det bara boende och oron över att jag inte ska hitta som ska lösas. Men det finns hotell överallt, så det är inga problem.
Jag brukar inte gå vilse och har bra lokalsinne, så det borde oxå ordna sig =)

Nu ska jag iväg på personalmöte, och sen jobba inatt. Efter det är jag ledig i 2 veckor. Härligt! Det är baby-barn mässa i Göteborg helgen 15, 16, 17 april. Så då tog jag semester, därför blev jag ledig länge.

/Jessa

4 kommentarer:

Marre sa...

Du får mer än gärna åka med till västerås om du vill=)
Det löser sig alltid=D

Vad "tass"fint du fått på bloggen=P

Bamse kram!!

Luiza sa...

Haha, vad kul med en tjejträff!!!
Jag är lakadan som du, dricker nästan aldrig, men det kan vara gott ibland, typ en gång per år...

Vad kul att du kommer till Stockholm på bloggträffen =)! Jättespännande!!!!

Ha en bra kväll.
kramar

Luiza sa...

Tack! Den värmde verkligen =)!

Varmaste kramen.
L

Elinor sa...

Låter roligt! Vill med gå på tjejkväll. Men med vilka tjejer? Stockholm e roligt att besöka =)