Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 2 oktober 2010

1 år

Idag är det ett år sedan vi var på Sahlgrenska och Oskar flyttade in.
När vi fick reda på att det igen bara var ett ägg som var godkänt så började jag gråta och var redan på nästa försök i mina tankar...
Läkaren tittade på mig och sa: Men nu ska du bli gravid!
Tänk vad rätt hon hade!

Det är oxå ett år sedan som vi flyttade till Hindås. Det var en hektisk vecka med ultraljud, äggplock, insättning och flytt. Speciellt eftersom vi inte berättat att vi gjorde nytt försök...
Min syster Elinor och en kompis visste om det, för vi var tvugna att ha hundvakt, och jag tycker inte om att ljuga...

Vi trivs jättebra här i Hindås, och tänker inte flytta härifrån, fast en större lägenhet hade inte gjort nåt...

Ha det bra!
/Jessa

2 kommentarer:

Timea sa...

Oskar är er vackraste ett-års-"present" som ni någonsing kunde ha fått. Jag är glad för er!
Kram vännen!

Annelie sa...

Jag är så innerligt glad för er skull som fick Oskar, och för Oskars skull som fick er! ♥