Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 24 oktober 2010

Kalasfin kille

Idag har vi varit på kalas hos Oskars fadder Emelie.
Klart man måste vara kalasfin! Skjorta, slips och cardigan =)
Imorgon ska Hans till tandläkaren, under tiden passa jag och Oskar på att följa med min syster och Lillkusinen Emma på babyrytmik. Ska bli spännande!
Efter det ska Maja komma hit en sväng, ska hämta henne i skolan. Stora tjejen nu som går i ettan! Gissar att hon kommer att spela en hel del Nintendo ds =)
Onsdag och torsdag natt är det bredvidgång på jobbet. Har gått en kväll och en dag oxå. Trivs jättebra! Så veckan efter jobbar jag själv på mitt schema.
Det är bara 2 nätter i veckan, så jag kommer vara hemma mycket ändå. Sparar dagar så jag kan vara hemma hela sommaren istället.
Nu är det snart dax att gå ut med vår piphund. Vet inte vad sm hänt, han bara piper hela tiden. Ganska jobbigt att lyssna på...
/Jessa

1 kommentar:

Marre sa...

Hihi såg nedan ditt inlägg när Lucas föddes=) Tusen tack vad go du är!

Oskar är kanon fin med finkläderma =D annars också förstås. Så gulligt med finkläder på så små hihi=D



Kram!