Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 14 oktober 2010

Mamma Pappa Tokunge

Liten mamma

Liten pappa

Tokungen



Har tyvärr inga kort på Hans när han är bebis... Lite tråkigt tycker jag, men vi försöker få fram genom att fråga släkten. Hoppas vi lyckas, hade varit kul och se likheter med Oskar och pappa.

I måndags var jag och mamma ute och plockade svamp. Jag passade på att göra en vurpa och slå i svanskotan... Det känns nu... Hoppas det snart går över! Vi fick ihop lite trattkantareller iallafall, det blev gott till middagen.

Idag ska jag till vårdcentralen och ta mer prover, sänkan var fortfarande hög, så de vill ha koll på det.
I eftermiddag ska jag och Oskar ner på föräldraträff på bvc. Idag ska vi ha matprat.
Kul att träffa de andra mammorna (inga pappor är med...) och bebisarna.

Nu blir det morgonkaffe!
/Jessa

Inga kommentarer: