Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 8 oktober 2010

Jag har fått jobb! =)

Idag har jag fått jobb, en fast natt-tjänst på ett gruppboende inom omsorgen. Är så glad!
Jag har verkligen haft lyckan på min sida när det gäller jobb.
1996 tog jag studenten, mars 1997 fick jag mitt första vikariat på 6 månader, sen var jag timanställd på olika ställen fram till mars 1998.
Då fick jag långtidsvikariat som sen blev en fast tjänst hösten 1998.
Sommaren 2008 sa jag upp mig och fick sen längre vikariat i två omgångar. När sista vikariatet var slut i april i år, så gick jag på havandeskapspenning, nu är jag föräldraledig och har alltså fått ett fast jobb.
Antar att jag haft turen på min sida...

Tänker på Marre som är inne på BB och håller på att få barn. Det är så spännande!!!

/Jessa

1 kommentar:

Timea sa...

Grattis till jobbet!