Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 23 december 2010

23 december

Idag har vi åkt runt en hel del jag och Oskar.
Först var vi i Hyssna hos syster Carina och bytte julklappar, jag fick med mig en hel säck till mamma.
Sen var det att åka till mamma och tömma blen på klappar och få god lunch. Det är alltid så gott att äta mammas mat. Fick ostkaka till efterrätt, det var mums!
Efter det var vi i Fotskäl hos syster Annelie och klädde granen. Oskar tyckte julgrankulorna och polkagriskäpparna var spännande att titta på. Annars var akvariet väldigt intressant =)
Nästa år kanske han kan vara med mer aktivt. Det var iaf väldigt mysigt!

Efter det blev det en sväng till Berghem och byta julklappar med Anna-Karin. Då var Oskar så trött så han fick vara kvar i bilen och sova. Får åka och hälsa på en annan dag istället.

Ikväll har vi haft uppesittarkväll här hemma. Ätit risgrynsgröt och skinkmacka och kollat på bingolotto. Jag hade turen att få bingo. Vinsten blev en ny lott... Så nu måste jag spela igen.

Oskar har somnat nu och vi ska snart gå och lägga oss oxå.
Imorgon blir det mys hemma och efter "Trolltyg i tomteskogen" åker vi ner till mamma och pappa och firar jul.

Önskar er alla en riktigt god jul! Ta hand om varandra!
Kram