Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 24 december 2010

Julafton

Så här busigt lycklig ser man ut när man ligger "Pippi Långstrump" i sängen...
Hittade en tomtenisse i sängen =)

Jag sitter vi datorn med en kopp kaffe och mina killar ligger i sängen och sover.
Vi har redan fått varsin julklapp av en söt Oskar-tomte.
Jag vet inte vad han tyckte var bäst, pappret eller den söta Heffaklumpen som var i =)



Efter "Trolltyg i tomteskogen" åker vi till mamma och pappa i Örby. Jag planerar att vi ska vara där när Kalle Anka börjar, men vi får väl se vad Oskar planerar...

Snart är det dax för lite frukost tror jag,
men innan dess ska jag tända ett ljus för finaste Andor.
God jul Andor! Du och dina fina föräldrar finns i mina tankar!

/Jessa

2 kommentarer:

Marre sa...

Sötaste Oskar. Vad fin han är när han ler. Söta killen=)

Sänder en God Jul kram=)

Timea sa...

Tack för ljuset för Andor Jessa, du är så underbar.
Ni har världens vackraste tomte hos er :-).
Ha en mycket fin och god Jul!
Varma kramar!