Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 18 december 2010

Slö dag idag

Stora killen kan sitta själv nu. Men det är bra med lite kuddar runtom så man kan lägga sig och vila =)


Älskade att sitta i sin Bumbo och duscha/bada! Mycket lättare att plaska och skvätta ner den som badar honom.


Tomte-vovven



Ligger precis som pappa när jag sover...




Idag sov vi till 10:30... Oskar var uppe och åt vid 6:30, sen somnade vi om.
Så idag har vi haft en riktig slödag! Inte gjort mycket alls utan bara varit hemma och haft det mysigt. Skönt med såna dagar ibland.
Imorgon blir det nog en sån dag med, fast man kanske ska komma upp lite tidigare...
Jag har tagit semester nästa vecka, så nu jobbar jag inte förrän den 26, sen går jag på nyårsafton. Så jag har bara 2 nätter kvar att jobba i år.
Det går bra att jobba, men ibland längtar jag hem till mina älsklingar. Tur att jag har kort i telefonen som jag kan titta på! Sen vet jag att Oskar sover hela nätterna, och då känns det lite lättare.
Nu ska jag ta min kopp kaffe och titta på Narnia-Prins Caspian som går på femman.
/Jessa

2 kommentarer:

Marre sa...

Oj vad han växer:) Fina killen.
Sån där vill jag oxå ha till badkaret, verkar bra=) Vart har du köpt den om man få¨r fråg??

Tycker du e duktig som jobbar. Jag e helt slut om dagarna. Kanske för att min lill kille inte sover hela nätterna igenom ännu=)

Kram kram!!

Linnéa sa...

Låter som en härlig dag!!! Önska vi kunde slappa i helgen med. Men jag är superstressad inför julafton!