Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Önskar er alla som läser ett riktigt gott nytt år, och hoppas att 2011 blir ett bra och lyckligt år.

2010 har för oss varit ett toppen år!
*Vi bor i en lägenhet och ett samhälle som vi verkligen trivs i.
*Det kom en ny familjemedlem i februari: min systerdotter Emma.
*Oskar kom äntligen till oss den 6/7 <3
*Jag fick fick fast jobb på ett ställe som jag älskar!

Det har oxå hänt jobbiga saker, allt är inte lyckligt jämt...
*Hans moster förlorade kampen mot sin cancer i maj... '
*Graviditeten var riktigt jobbig i slutet...
*Det som var allra jobbigast och som tagit mig ganska hårt är Toncis förlust av Andor...
Jag har skrivit om det förut, och jag tänker på det väldigt mycket. Livet har så många vändningar...

Inatt ska jag jobba, detta är den enda natten på hela året som jag inte vill jobba. Men har man det på schema så har man, och det är säkert inte många andra som vill jobba heller...
Så klockan tolv inatt skålar jag in det nya året själv, för jag är inte säker på att nån av de boende är vakna...

Kram Jessa

3 kommentarer:

Timea sa...

Jag får ofta tårar i ögonen när jag läser dig. Tack så mycket Jessa! Tack för dina tankar och medkänsla, de värmer verkigen mitt hjärta. Jag hoppas att nästa år denna tid kan du skriva till din "positiv-lista" att Andor fick ett levande syskon.
Jag önskar massor med glädje och kärlek till er för det nya året!
Många varma kramar!

Marre sa...

Åh Jessica du är så fin!
Jag har också varit så ledsen för det som hänt Tonci.
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv<3

Önskar dig & din familj ett riktigt gott nytt år!

Linnéa sa...

Gott nytt år Jessica! Hoppas ni får ett underbart nytt år med söta Oskar.