Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 22 december 2010

Dan före dan före dopparedan

Idag har jag bara varit hemma och småpillat med allt möjligt.
Fixat till de sista julklapparna, bytt till tomtepåslakanen i sängen, plockat ur diskmaskinen och nu tvättar jag.
Jag skäms över att skriva det, men det är första gången jag tvättar sen vi flyttade hit i oktober förra året... Av någon anledning så är det alltid Hans som har tvättat, när jag var som mest gravid hade jag en bra ursäkt, men annars vet jag inte vad det beror på...

Oskar och Hans har varit i Gäteborg nästan hela dagen hos Oskars farmor. Så det har varit jag och Skye hemma. Skye tycker inte det är så jättespännande att vara själv hemma med mig, han ligger mest under sängen och sover.

Fick julkort från en barndomskompis idag, det stod ett till namn på kortet i år. Grattis till tjejen! (Jag vet att du läser ibland, så du får rätta mig om jag har fel...)
Hade varit kul att åka upp till Stockholm och träffas, men det får väl bli efter den här vargavintern...

Igår var jag på lite jullunch på jobbet, det blev många skratt, räkmacka och julklapp. Vi ska gå på Lisebergsteatern och titta på en komedi med Tomas von Brömsen och Eva Rydberg. Kul!

Nu är det dax att äta.
Önskar er en trevlig kväll!
/Jessa

2 kommentarer:

Timea sa...

Jag önskar en jättefin jul till er, en vacker första jul med Oskar.
Många kramar!

Linnéa sa...

God jul!