Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 1 december 2010

Namnsdag

Idag den 1 december har Oskar namnsdag. Blir ingen tårta för hans del, men kanske en extra klick fruktpuré? =)

Igår vände han sig från rygg till mage, det har varit nära sååå många gånger, men igår gjorde han det. Både jag och Hans såg det.

Idag ska vi åka och hämta vår nya bil. Blev en volvo v40, röd och fin! Hoppas att den är bättre än den vi har nu, men man borde väl inte ha otur med bilar jämt... Eller?

Sitter på jobbet nu, min andra natt avklarad snart sen är jag ledig till på söndag. Skönt att vara ledig så länge mellan passen tycker jag. Annars hade jag iofs inte börjat jobba så här tidigt...

Nu är det snart dax för lite morgonsysslor.

Marre: Jag ska bli bättre på att uppdatera! Kul att läsa att du saknar mina inlägg! Då vet jag att det finns nån som tycker om att läsa det jag skriver =)

/Jessa

3 kommentarer:

Linnéa sa...

Jag gillar din blogg med. Är dålig på att kommentera bara. Ska försöka bättra mig :)

Annelie sa...

Grattis Oskar på namnsdagen! ♥

Gick det bra med morotskakan?

Och nä, varje gång ska man väl inte behöva ha otur med sina bilköp, det tycker inte jag heller! :-)

Må så gott och ha en fin dag, själv ska jag promenixa till jobbet utan termobyxor - eftersom jag inte hittar dem. Det får duga med dubbla byxor istället!

Marre sa...

Visst saknar jag dina inlägg=D

Grattis lilla Oskar på namnsdagen!

Kram!