Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 6 december 2010

5 månader

Idag är Oskar 5 månader.
Kan inte fatta att tiden går så fort!
Nu har han klurat ut hur man vänder sig från rygg till mage, han gör det hela tiden.
Hoppas han kommer på hur man gör det åt andra hållet med, för han tycker inte om att ligga på mage och blir så arg.
Han har vänt sig från mage till rygg en gång, så han borde veta hur man gör...
Imorgon ska jag jobba på mitt gamla jobb. Lite spännande, det var ju ett tag sedan jag var där...
Här är snöigt och kallt, men bättre det än slask.
/Jessa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu när han lärt sig vända sig till mage dröjer det nog inte länge innan han börjar gilla magläget. Det brukar komma naturligt. Vår lille palt har lärt sig även mage till rygg nu och utnyttjar läget till att helt sonika rulla sig fram när han vill förflytta sig. Åla.. vem behöver det?

Timea sa...

Vad fort tiden går! Han är redan 5 månader! Det känns som om det hade varit igår när han föddes.
Han är så vacker och söt! Grattis till honom!
Kramar

Marre sa...

Gud så söt han är!
Dom växer så fort eller hur!

Jag mailade dig går. Säg till ifall du vill ha hjälp med korrigering av bilden...jag kan försöka förklara.
Först gick jag in på den här sidan http://www.picnik.com/ och sen förminskade jag på längd & bredd med hjälp av paint=)

Kram kram!!