Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 25 februari 2011

Fotografen

Idag har Oskar varit hos fotografen. Det gick bra och blev fina kort, men han var väldigt svårflörtad...
Fotografen sa att humöret var jämt, varken skratt eller gråt...
Jag kände mig till slut VÄLDIGT fånig som stod och larvade mig bakom kameran...
Kände med Oskar som satt där och tittade lite konstigt på mamma och fotograf som gjorde allt för att locka fram ett leende.
Kommer ihåg att jag kände mig antagligen som Oskar när jag själv skulle bli fotograferad...

Har fått korten via mail, så nu ska vi bestämma vilka vi ska köpa.
Blev lite ledsen på mig själv när jag insåg att vi valt bort 2 foton som jag nu kommit på att jag ville ha kvar... Undra vad fotografen tänkte när vi valde bort ett kort som vi verkligen kämpat för att få...
Men ,men, så kan det vara. Det var inte lätt att gallra bort kort.
Nästa gång tror jag vi lägger det ansvaret på fotografen, han ser nog korten på ett annat sätt...


Paketen som skickats till Lucas och hans mamma blev uppskattat. Kul!
Bumbon visste Marre om, men sen kom det en "Evert" till Lucas som krya-på-dig present.

När vi gick på Ikea så såg jag några "Evertar" ligga övergivna lite här och var i butiken.
Jag räddade 2 från ensamheten och köpte med dem hem =)
Bra att ha lite reserver hemma.

Önskar er alla en trevlig helg!
/Jessa

Inga kommentarer: