Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 18 februari 2011

Veckan

Stor kille som ställer sig på knä i sängen.
Ett stort matvrak =)


Älskar kepsen som är för liten... Han hämtar den hela tiden och skrattar när man sätter på hans huvud.


Glad kille för det mesta.



Kalasfin på kusin Emmas 1-årskalas



Jag är vist väldigt dålig på att uppdatera min blogg...
Utmaningen jag började med har inte gått så bra heller, men det kommer.
Veckan som gått har varit sådär.
Snöstorm, storm och dåligt väder...
I söndags var jag och Oskar på 1-årskalas, det var mysigt!
Efter det följde David med oss hem. Det var ett tag sedan han var hos oss och vi skulle ha en mysig måndag ihop.
Hade tänkt att åka till 4H-gård och titta på djuren och grilla lite korv.
Det blev skit pannkaka!
Jag vaknade med migrän på måndagen och mamma och Elinor fick komma och hämta David tidigt på förmiddagen.
Sen sov jag bort hela dagen, känns som om måndagen bara försvunnit ur mitt liv.
Huvudvärken försvann när jag sovit, men jag kände mig bakfull i 2 dagar...
Inte roligt! Men jag har tack-och-lov inte migrän så jätteofta längre.
Imorgon ska vi åka och köpa en ny bilbarnstol till Oskar. Han är ju stora killen nu. Sitter inte alls bra i babyskyddet längre. Den är inte för liten egentligen, men han brer ut sig med armarna så det är svårt att få fast han, och han kämpar för att sätta sig upp.
När vi ändå är i Göteborg ska vi passa på att gå till Bamboo och äta.
Oskar ska vara hos sin faster Anna under tiden.
Jag och Hans kan nog behöva lite ensamtid, det har vi knappt haft sen Oskar kom.
Inte för att det är något jag saknar, att vara uten Oskar, men ibland behöver man en stund själva.
Ska försöka komma iväg på bio nån kväll med, och då har Oskars moster Annelie och Fredrik lovat att vara barn och hundvakt.
Önskar er alla en trevlig och mysig fredag, det ska jag ha när jag sovit färdigt =)
/Jessa



Inga kommentarer: