Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 19 februari 2011

Lite av dagens inköp

Haklappar kan man inte ha för många...

Underlägg och 2 skedar.


2 nya nappar, ett par mockasiner och 2 dreggel-lappar.


En styck bilbarnstol.
Efter Ikea och babyaffär var jag och Hans på Bamboo och åt mongolisk buffé.
Det var gott!
Oskar var hos faster Anna och kusiner under tiden och busade.
Det var lite konstigt att vara ute utan Oskar... men jag vet att han hade det bra.
Imorgon åker jag och Oskar till mamma och installerar stolen i bilen.
Det var verkligen dax att köpa en större stol! Inte för att den andra var olaglig eller farlig, men han vill inte halvligga ner, han vill sitta.
Får man för sig att åka en längre sträcka nån gång, så är det bra att han sitter riktigt bekvämt.
Nu ska jag gå och göra en hemlighet som jag ska posta imorgon till någon... =)
Mer om det senare i veckan kanske =)
Önskar er en trevlig lördagskväll!
/Jessa




1 kommentar:

Marre sa...

posta till mig=P=P

VAd fin barnstolen är=)

Kram!!!