Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 13 februari 2011

Melodifestivalen

Blev arg idag när vi satt och kollade på melodifestivalen.
Vad är det egentligen för fjanterier de håller på med???

Är det familjeunderhållning att visa en video där man slår barn, slår flaskor i huvudet och drar runt människor i hundkoppel???
Kanske bara är jag som överreagerar, men jag tycker det har fjantat ur totalt.
Jag är ett stort melodifestivalfan, och kan ganska mycket om de åren som har varit.
Men nu är jag inte så noga med det längre...

Tycker det var mycket bättre när det var en melodifestivalkväll, det blir för mycket med det här som är nu...

Jag hann inte kolla så mycket för jag var tvungen att åka till jobbet, men jag är glad att Sanna Nielsen gick till final. Hon har en sån fantastisk röst!

Det blev inget kalas för mig idag... Oskar har kommit in i en gnällperiod och jag sov inte så gott som jag hade önskat. Tror att det kan vara en tand till på gång, för det var så här förra gången med.
Jag och Oskar åker på kalas imorgon istället (eller senare idag...). Det blir barnkalas med 6 eller 7 små barn som alla är runt 1 år. Kul!

Är lite irriterad på ellos för tillfället.
Beställde grejer förra helgen som skulle komma inom 5 dagar. De har inte kommit och jag har följt statusen på hemsidan, de är inte ens packade.
När jag precis var inne och kollade så fanns beställningen inte ens kvar. Undrar hur jag ska tolka detta... Ska jag göra om den eller kommer jag att få dubbelt då?
Får väl mejla dem eller ringa... Tycker inte om när saker krånglar och inte blir som jag har tänkt mig....

Hoppas ni sover gott!

/Jessa

1 kommentar:

Marre sa...

Hej=) Tack för dina kommentarer=) Tack för att du bryr dig, det betyder så mycke.

Allt gick bra till slut.
KRAM!