Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 1 februari 2011

Köttbullar och potatis

Jag har kommit på hur dyrt det egentligen är att vara lat och köpa barnmatsburkar...
650 :- i månaden...
I mitt fall har det verkligen varit lathet!

Idag hade vi köttbullar och potatis till middag, så då fick Oskar det oxå.
Jisses vad han åt! Tyckte det var jättemums =)
Fruktpuréerna har vi slutat med och ger bara färsk frukt.
Han hade prickar i ansiktet och spydde om han fick mer än 2 matskedar, vet inte varför, men det har blivit mycket bättre sen vi slutade med dem.

Idag har vi haft planeringsdag med jobbet, och nu jobbar jag natt. Lite tufft, men det går.
Sen har jag enkelnatt på söndag och är sen ledig till helgen.
Härligt!

Nästa vecka är det dax att gå till bvc för mätning och vägning. Alltid lika spännande!

Vi har bokat hotell i Helsingborg i mars. Behöver komma hemifrån lite, en natt på hotell och en tur till Helsingör.

Sov gott! Det ska jag göra imorgon bitti...

/Jessa

1 kommentar:

Annelie sa...

Det låter nyttigare och sundare med hemlagat mat, och helt klart bättre för ekonomin. Och färsk frukt måste väl vara den bästa frukten? Jag har äpplemos i frysen här hemma om du vill ha, men är det kanske för sött?