Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 2 februari 2011

Något...

Det är något på jobbet här på nätterna.
Jag menar då inte de stora håriga spindlarna som sägs finnas här utan nåt annat...
Jag hör ljud som inte funnits innan, och jag ser skuggor runt om i huset.
Känner mig iaktagen och hjärtat hoppar till lite extra emellanåt.
Inte för att jag är rädd, utan för att jag ser plötsliga "skuggor".

Jag har varit med om detta många gånger på andra ställen när jag jobbat natt, så jag vet att jag kan "se" och "höra".
Men det beror vad man tror på, jag tror på det och det är min sanning.

Nu får jag nog gå och vika lite tvätt, golven är torkade iaf.

/Jessa

1 kommentar:

Annelie sa...

Jag vet vad du menar, även jag har varit med om skuggor och speglingar - eller snarare aningar - i fönster och runt hörn. Låt folk tro att du är lite tokig, men när man har varit med om det så många gånger, så kan man inte härleda det till trötthet och inbillning längre.