Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 14 januari 2009

Dagen idag

Godmorgon!
Har sovit som en stock inatt, och vaknade pigg och glad 09:30. Längesedan jag sov så länge, så det var skönt.
Har precis ätit frukost, och njuter nu av en kopp kaffe.

Vad händer idag då?
Ikväll ska jag, Annelie och Carina ut på galej med Maria. Ska bli kul!
Har efter mycket tittande hittat vad jag ska äta på restauranten, det var inte lätt eftersom jag är kräsen, men jag tror att det blir bra.
Funderar på om jag ska gå ut på en promenad sen, får väl se hur det blir...

Carina: Djuret som ser ut som en igelkott heter Knarl.
Jag har en bok nånstans om Djur och vidunder i Harry Potters värld, hittar jag den kan du få veta mer om Knarlen. =)

Önskar alla en bra dag!
/Jessa

Inga kommentarer: