Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 16 januari 2009

Mycket att göra

18:30 hämtade jag Hans på lasarettet igår. Han hade tid 13:00, men hade inte fått komma in på operation förrän 14:20- Stackarn! Sitta och vänta så länge och dessutom inte fått äta på hela dagen... Vi är en del som vet hur hans humör blir utan mat... =)
Läkaren var lite småtyken innan, och sa att han antagligen inte skulle hitta nåt, men att operationen skulle ändå göras som planerat. Det var väl tur! Menisken var det inget fel på , men korsbandet fäste inte riktigt som det ska, så det åtgärdades.

Jag var och skulle hämta Hans vid 17, men det skulle dröja ännu en timme innan han fick komma hem, så jag åkte till Elinor, Patrik och David en sväng. *Tack för den goda maten!*

Idag har Jag passat upp på Hans och varit ute med Skye alla gånger, diskat och lagat mat.
Har ioförsig oxå hunnit att spela lite Sims, så det har väl inte varit så betungande, men det känns ändå skillnad när man inte kan dela på sakerna.

Kände mig som om jag var på jobbet imorse när jag gick in och väckte Hans för att ge värktabletter kl 8. Men det är lättare att komma upp om man inte har ont.

Nu ska jag gå och lägga mig!
Godnatt!
/Jessa

Inga kommentarer: