Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 23 januari 2009

Soppat färdigt...

Funkar inte med soppan... Mår bara skit av den. Yr i huvudet, konstig i magen och snudd på förstoppning... Inte roligt, men jag får väl hitta nåt annat sätt.
Ska hålla mig till soppa de nätter jag jobbar, onödigt att äta massa mat på nätterna när jag äter middag på kvällen. Får väl se hur jag mår av det.
Har iaf inte ätit godis eller ostbågar sen i söndags, så det känns bra, har bara druckit vatten oxå, ingen cola. Så lite duktig är jag tycker jag.

Nu ska jag sova, är helt slut efter 3 dagar. Tcker det är mycket jobbigare att jobba dag/kväll än det är att jobba natt. Men det är kanske en vanesak...

Godnatt!
/Jessa

2 kommentarer:

Annelie sa...

Men att dra ner på godis, ostbågar och cola, det är verkligen en bra sak!! Och att ha soppan till hands på nätterna, det tycker jag låter jättebra. Alla säger ju att det är så svårt för nattarbetare att gå ner i vikt, och att ha soppan nattetid, det kan ju inte vara dåligt i alla fall!

Heja Jessica, det kommer fixa sig! Man måste ju prova innan man avfärdar det, eller hur? Men hur var det, provade du de där kapslarna? Hur många dagar har du hållit på med soppan? Har du druckit mycket vatten?

Jag jobbar och jobbar och jobbar hela helgen jag...

Kram!

JCA sa...

Du är inte lite duktig, du är JÄTTEDUKTIG!!! Kramar i massor till dig!