Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 27 januari 2009

Trött!

Är sååå trött!!! Det tar på krafterna att gå upp före 06:00 varje dag när man inte är van.
Eller, jag var ju ledig i helgen, men det tog hela helgen för att jag skulle bli pigg.
Men det är kul att jobba dag, lite mer socialt även om jag trivs jättebra med att jobba natt.

Bilen är inne på lagning. Hans ringde runt i morse, men det fanns inga tider, tidigast var den 2/2, lite länge att vänta när man behöver bil.
När han var ute med SKye träffade han en granne som tipsade om en kille hon brukar lämna bilen till. Han hade tid, så nu är bilen där. Grannen var snäll och hjälpte Hans att lämna bilen. Killen hade en bil att laga före sen var det vår tur. Hoppas att det inte blir för dyrt! Men det får svi över, bara vi har en bil!

Idag har vi ätit lasagne. Det var VÄLDIGT länge sedan! Fick magsjuka en gång efter vi ätit det och har inte kunnat äta det sen dess. Men när jag åt soppa i 2 dygn, så blev jag sugen på t.o.m det. Var riktigt gott faktiskt. Kom på att jag nog borde jobba i storkök, för det blev en hel del över, som alltid när jag lagar mat... Nån som vill ha? =)

Måste komma iväg och hämta mina nya glas till glasögonen, har haft snudd på migrän i flera dagar nu, och jag tror att det beror på de gamla glasen. Hade fått bättre syn på ena ögat, och det är på den sidan jag har ont...

Nu ska jag ta en kopp te tror jag, sen blir det att lägga sig tidigt!
Är faktiskt ledig 2 dagar nu, sen är min långledighet slut...
Imorgon är det ny förhandling om nattjänsterna på Toftalyckan, hoppas det går som vi vill.

/Jessa

1 kommentar:

JCA sa...

Hoppas också det går bra på förhandlingarna.

På tal om migrän har jag också jättemycket känningar på det... Konstigt...