Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 15 februari 2010

Helgen

Har jobbat hela helgen, det har gått bra, men jag känner mig bara blää...
Är så trött på alla ljud och tjat...
Har jättebra jobbarkompisar som gör allt jag inte kan göra, så det är inte det som är fel.
Vet inte riktigt vad det är... Ska bli skönt att gå över och jobba natt, det blir lite lugnare runt omkring...
Igår när jag kom hem från jobbet och skulle ta på mig pyjamasen så hittade jag en ask med geléhjärtan under täcket.
Tack älskling!!!
Igår kände Hans bebisen sparka 2 gånger =)
Det var två riktigt starka sparkar. Mysigt!
Sprattelknappen är väldigt aktiv på kvällen när vi lagt oss.
Idag är jag ledig, skönt med ledig dag efter helg!
Vi sov till 9:50 idag, vet inte när det hände sist...
Ska göra lasagne till middag idag, blev så sugen på det.
Sen ikväll ska jag till Björketorp på årsmöte med hembygdsföreningen.
Ha en bra måndag!
/Jessa

Inga kommentarer: