Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 6 februari 2010

Så glad!

Blev så glad innan när jag gick igenom min blogglista.
En tjej som gått på Sahlgrenska samtidigt som mig har fått ett +.
Har följt hennes blogg länge, och det är så skönt att läsa att det lyckas!
Det finns ju ingen garanti att man gör det, men det är fantastiskt roligt när man får läsa positiva saker!

Har ju själv en lyckad sprattelknapp i magen. Nu tror jag att jag verkligen har fattat det. Har säkert sagt förut att jag fattat, men det tar en stund att göra det... =) Tänk att man fick belöning efter de två jobbiga behandlingsperioderna!

Nu när jag har suttit vid tv:n nån timme, så har det varit aktivitet i magen. Känns så häftigt! Den har ju varit en vilde hela tiden, undrar hur det blir när den blir stor???

Nu väntar snart melodifestivalen, lite dip, morötter, minimajs och chips.
Myskväll!!!

/Jessa

Inga kommentarer: