Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 13 februari 2010

Moster

David ringde imorse kl 6:30 och berättade att bebisen redan kommit. Äntligen har han blivit storebror, som han väntat!
Det blev en liten Emma, 3700 g och 49 cm.
Född 18:27 igår.
Hoppas jag får träffa och gosa lite snart.

Nu längtar jag ännu mer till sommaren när vår bebis kommer...
Igår kväll var det en boxningsmatch i magen. Inte lätt att sova då... =)
Men himla mysigt att känna!

Har jobbat hela dagen och är just nu jättetrött! Sov hela natten, men hade hiskliga mardrömmar...
Skönt med sovmorgon imorgon!
Ikväll är det melodifestivalen och en tallrik glass som gäller.
Har blivit tokig i glass! Är annars inte så noga med det, inte ens mitt i sommaren. Men nu måste jag köpa en så fort jag är i affären. Har fått en del blickar när jag går ute i 15 minuegrader och njuter av min glass...

Önskar er en trevlig helg!
/Jessa

1 kommentar:

Marina sa...

Vad kul med fler bebisar till jorden=D

Åh glass är goooott!!!=D