Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 11 februari 2010

Natt

Vi har en nattpersonal som ska bli flyttad till ett annat boende, som är närmre där hon bor. Så nu har vi en ledig tjänst på jobbet. Jag ska gå på den från 1 mars tills jag går på havandeskapspenning den 1 maj.
Har man tur så kommer den ut som en fast tjänst att söka (beror lite på omorganisationer i kkommunen). Vill så gärna vara kvar! Älskar verkligen att jobba där, och kommer den ut så har man iaf en chans att söka...

Idag jobbar jag kväll, och sen har jag hela helgen. Vet inte varför jag lagt schemat så, men ibland måste man för att få ihop alla timmar.

Vi har ändrat om lite i sovrummet för att så småningom få plats med spjälsängen, det blev bra, och rummet känns lite större. Är nog bara Skye som inte tycker om det, han tycker aldrig om när man ändrar på saker.

Middag idag blir köttfärsbiff i stekpanna och potatis. (Det ser knasigt ut, men heter så...)

Svullna fötter och händer idag,, hoppas jag får på mig skorna sen...
Annars är det bra.

Ha det bra!
/Jessa

Inga kommentarer: