Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 7 februari 2010

TV-dag

Idag har det inte hänt så mycket här. Har en rejäl slödag! Men det är skönt det oxå ibland. Jobbigt bara att jag har så ont i min rygg...

Måste säga att jag blev lite imponerad av mig själv innan.
Ni som känner mig vet vad jag tycker om sport på tv. Jag tycker inte alls...
Satt och bläddrade bland kanalerna innan, och då var det gamla os-klipp.
Hans undrade vad det var och precis då såg jag att det stod Calgary på ryggen.
-Det är från os i Calgary 1988 sa jag utan att tveka.
Var tvungen och kolla på nätet, och jag hade faktiskt rätt...

Imorgon ska vi på kontroll till barnmorskan. Hoppas det går bra... De kommer säkert ta prover igen. Tror att jag behöver järntabletter, för jag är så trött hela tiden. Jag sover jättebra hela nätterna, men ändå är jag jättetrött.

Nu ska jag ta lite te tror jag.
Ha det bra!
/Jessa

1 kommentar:

Annelie sa...

Shit pommfritt, kanske var du intresserad av sport för... vad blir det? 22 år sedan?! ;-)