Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 27 februari 2010

Lite uppdatering

Uträkning utgår från dagens datum: Lör 27 feb 2010.
Din graviditet startade Ons 16 sep 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 30 sep 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 165 av 280. (58,9%).
Du är i vecka 24.
Du har gått 23 fulla veckor och 3 fulla dagar (v23+3).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 22 jun 2010
Du har 115 dagar kvar till beräknad förlossning.


Det går framåt!
Idag är jag jättetrött i hela kroppen...
Var på Allum igår med syster Annelie. Vi hade jättetrevligt och mysigt!
Åt en god lunch och tog det bara lungt, men ändå är jag helt slut idag...
Köpte inte så mycket, men några saker blev det (svårt att låta bli...)
*Tre par sockar till Hans
*Ett par sockar till bebis på Polarn o Pyret
*En ask med (dyra) tuschpennor
*Godis
*Present till Maja
*Present till Emma

Har haft planer på att ta med syskonbarn till Universeum en dag. Men tyvärr måste jag nog skjuta på de planerna. Mitt bäcken vill inte riktigt samarbeta...
Tråkigt, men man får inse sina gränser...

Nu ska jag gå och sätta på lite kaffe till min underbara man.
Igår när jag var iväg och roade mig så städade han ela lägenheten <3

/Jessa

2 kommentarer:

Marina sa...

Tack för din kommentar=D
Nu kan man slappna av lite mer=D

Dricker du kaffe??
Har hört att man ska minaska på det..jag e värsta kaffe torsken haha...men bör kanske lägga ner. Maken är inte så förtjust i att jag dricker kaffe =S

Ha det gött!!

Annelie sa...

Tack för en jättefin dag, det var såå mysigt! Vi får göra om det igen någon gång, kanske med bebis i vagn, vem vet? ;-)