Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 1 januari 2011

Inte roligt...

Sitter på jobbet och har önskat mig själv gott nytt år.
Det är lungt och alla sover.
Ute har det varit ett väldans fyrverkeri, fint att titta på men det var inte roligt att titta på det själv... Vill ju vara hemma hos min familj!
Tycker lite synd om mig själv, fast jag trivs bra på jobbet men kanske inte just idag...
Nästa nyår hoppas jag att jag är hemma iaf.

Oskar hade feber när jag åkte till jobbet, så det känns inte heller så roligt...
Han hade fått en alvedon när han la sig, så nu var han inte lika varm och sov gott sa Hans.
Oskar vaknade inte av fyrverkerierna, skönt att han inte blev rädd.
Räcker med att vi har en rädd hund hemma. Det var en snorunge som slängde en smällare mot honom förra nyår, så nu är han livrädd. Han har knappt velat gå ut idag stackarn...

Nu ska jag ta och äta lite mat tror jag, och sluta tycka synd om mig själv... =)

/Jessa

Inga kommentarer: