Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 31 januari 2011

Busunge

Titta vad jag kan göra alldeles själv!



Vi hade en liten busunge i sängen igår.
Jag kan inte somna om inte Oskar sover, och Oskar höll på att böka runt ordentligt i sängen...
Till slut så sa jag till Hans att jag går upp och ser om han somnar i famnen.
När jag kommer fram till sängen ser jag världens gladaste och busigaste unge som sitter upp.
Tror han har tagit hjälp av spjälorna i sängen och dragit sig upp.

Jag var bara tvungen att hämta kameran och ta kort!

När jag satte mig med honom i fotäljen och sjöng för honom så somnade han innan "Byssan lull" var slut. Så han var trött...

Nu sitter jag här vid datorn med en kopp kaffe och kollar läget.
Killarna sover, så jag har lite ensamtid så här på morgonen.

Ikväll börjar linedancen igen, ska bli så kul!

/Jessa

Inga kommentarer: