Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 18 maj 2009

David 5 år

I lördags fyllde David 5 år. Tänk vad tiden går!!! Jag var där lite tidigare och hjälpte Elinor hacka grönsaker till maten. Tack för ett jättetrevligt kalas!
David var helsprallig, och det bara spratt om honom. Han njöt verkligen av sin födelsedag!
Han blev glad för presenten han fick av mig, Hans, Annelie och Fredrik; ett minneskort till Nintendo DS. Många fina presenter fick han!

Sen på kvällen var det ESC. Satt framför tv:n med grönsaker, dip, revben och chips. Onyttigt och gott! =)
Tycker det var många bra låtar, vi skrev upp 10 länder som vi tyckte var bra. Men Norge var inte med bland dem... Nu när jag har hört låten några gånger tycker jag den är bättre, men inte i lördags. Europa var iaf enat om vilken låt som skulle vinna, det enda som var spännande med omröstningen var om Norge skulle få poäng eller inte...

Igår hade vi bara en slödag, det lev sent i lördags, och vi sov länge igår. Vilket gav resultatet att jag inte var trött igårkväll. Lite jobbigt med tanke på att jag skulle upp 05:30 idag... Men, men, jag får väl ta igen det ikväll.
Har kommit in i helt andra sovrutiner nu när jag börjat jobba dag! Skönt att inte sova bort halva förmiddagen, men det är tråkigt att vara så trött på kvällen...

Nu sitter jag iaf här med en kopp kaffe för att vakna, har inte försovit mig nån gång än och det är skönt! Oftast börjar jag jobba kl 7, och de flesta dagarna i veckan är vi bara en som börjar 7 så det vore inte roligt att komma jättesent!

Nu ska jag gå och ta på mig kläder och snart åka iväg till jobbet!
Ha en bra dag!

/Jessa

Inga kommentarer: