Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 15 maj 2009

Lite lästips

Har haft pysseldag idag och gjort ett födelsedagskort till David som fyller 5 år imorgon. Men tanke på att jag inte är så bra på att rita, så tog det en bra stund! Men jag blev ganska nöjd med resultatet iaf.

För er som undrar hur en IVF går till så står det väldigt bra beskrivet steg för steg här:


Välj "Försöker få barn" i listan till vänster, scrolla sen ner och välj "IVF-behandling steg för steg". Det enda som inte är riktigt samma för mig när vi gjorde förra gången är att jag blev inte sövd vid äggplocket, utan jag var vaken. Dock fick jag en del lugnande (tack och lov!!!)
Dessutom kostar det inget att göra försök med upptinade ägg på Sahlgrenska, utan det ingår i varje försök om man får några ägg att frysa. Det fick inte vi, så vi får göra samma sak igen.
Har ringt och pratat med SU om ny tid, men det är inte än, och vi säger inte när det är heller. Det räcker att vi är nervösa och spända nästa gång!

Var på vårdcentralen idag för att visa upp min leverfläck för läkaren, den ska bort men det fanns inte tid till det idag, så jag har fått en ny tid den 28/5. Den är inte stor, och antagligen inte farlig heller, men den är mörk och sitter på ett väldans dumt ställe. Precis vid troskanten på skinkan, så det skaver på den och då får jag ont.
Synd att det inte fanns tid idag nu när jag var laddad!
Nu börjar snart "Talang 2009" på tv4. Ska ta och kolla på det, nåt annat finns inte direkt att se på tv...
/Jessa

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint kort! Tack för hjälpen idag! :D Kramar