Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 19 maj 2009

Lugn dag

Det har varit en lugn dag idag, har haft en del såna dagar det sista =). Hade bara APT på jobbet, tråkigt att åka så långt för bara tre timmar, men det är iaf trevliga APT:n... Tycker inte alls om möten annars, men det här går bra. Vi är en ganska liten grupp, och fast jag är ny så känner jag att jag kan komma med förslag och säga vad jag tycker.


Imorgon åker vi en sväng till Göteborg som jag skrev igår. Bestämde att vi ska gå på Liseberg på kvällen och lyssna på Scotts, sen stannar vi över natt hos svärföräldrarna. Anna-Greta blev jätteglad och skulle gå och bädda med en gång=)


Har man tur så kanske man får träffa Kevin, har inte sett honom sen dopet i februari...
Kanske t.om med kan få träffa lille William... Vem vet... Ska ta med mig kameran IFALL man träffar dem. För i så fall vill jag ju ha lite kort.
William hade väldigt mycket gulsot när han föddes, så de fick åka tillbaka efter ett par dagar och bli inlagda. Men nu är han frisk från det.


Nu ska jag gå ut med Skye, och sen gå och lägga mig. Det är ändå inget att se på tv...
Imorse väckte Skye mig kl 7:15, men när jag kom upp så gick han nöjt och lade sig igen. Han trodde väl att jag skulle till jobbet... Hoppas man får sova imorgon!


Natti natti!

/Jessa

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad kul att åka till liseberg :D