Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 24 maj 2009

Sovit

Gick och la oss tidigt igår, tror jag somnade vid 22:30, och jag vaknade 10:15 idag. Har sovit som en stock hela natten! Tydligen behövde jag så mycket sömn, men jag var helt borta i huvudet när jag vaknade. Kände mig inte som en människa på flera timmar.
Fick iaf gjort köttfärslimpa och potatis innan jag åkte iväg till jobbet.

Det gick bra att jobba ikväll, det är väldigt lungt på kvällarna, eller det brukar vara lungt oftast, men kvällarna är mysigast.

Pratade med Catrin innan, och bowlingen imorgon blir av. Inte lätt att hitta en dag som passar när alla jobbar i vården! Ska träffa dem kl 14 i Kinna. Ska bli kulför jag har inte träffat dem på över 2 månader. Ja, förutom Catrin då, men vi brukar ju träffas ibland.

Funderar fortfarande på Lisebergsresorna... Vill så gärna att de stora barnen ska åka ihop alla 4, men jag tror inte att det går att lösa på ett smidigt sätt... Men det ska bli kul att åka med dem! Hoppas bara det är fint väder när jag bestämt att vi ska åka!

Nu ska jag krypa ner i sängen snart!

/Jessa

Inga kommentarer: