Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 27 maj 2009

Lön

Alltid lika roligt (nästan) när lönen kommer, och lika tråkigt att se pengarna försvinna när man betalar räkningar... Men så är det väl för de flesta... Har en avbetalning som jag börjar se slutet på iaf. Det är ju skönt, då blir det lite mer pengar över...

Idag var jag, en personal och 2 brukare på Knalleland i Borås och handlade lite. Kul!
Hittade barnbestick för 49:- som jag köpte. Det blir väl ett dop så smånigom under sommaren, så det är en bra dop-present. Tillsammans med tavlan som jag inte kommer nån vart med... Är ledig hela helgen, så jag får väl ta tag i nålen och börja brodera.
Får sätta på nån bra film som man inte behöver koncentrera sig så mycket på, så går det bra att brodera.
Den 4/6 kommer Sims 3, så då lär jag väl sitta ännu mer vid datorn...

Har varit på styrelsemöte med hembygdsföreningen nu på kvällen, jag är kassör där. Vi har för ärvarande ingen sekreterare, och det är ju inte så bra... Hoppas att det löser sig!

Sitter och kollar på "Leila bakar", tycker det är ett bra program, men jag blir så trött på hennes prat. Allt hon gör är "världens godaste", och det säger hon verkligen om ALLT!!!

Snart dax att gå och lägga sig tror jag. Har varit uppe sen 6:30 och ska upp tidigt imorgon oxå. Jobbar kväll, men jag ska till läkaren och ta bort 2 leverfläckar eller vad det är för nåt.

/Jessa

Inga kommentarer: