Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 30 maj 2009

Sommar och sol

Jag har fått solbränna... Satt ute igår på jobbet nästan hela dagen med de som bor där, och idag har vi varit ute på marknad.

Härligt att ha ett jobb som man kan vara ute så mycket! Kanske jag inte blir en sån blekfis i år. Förra året jobbade jag 100% natt, så då sov jag bort nästan hela sommaren...

Igår hämtade jag David efter jobbet, så har han varit här inatt.
Igår åt vi laxkotlett, potatis och kall sås (gräddfil, ägg, rom och rödlök). Det var mums! David smaskade och åt han oxå. Senare på kvällen hade vi mys med godis, cocacola och sockerkaka. Jag frågade David i affären vad vi skulle köpa för nåt gott, och då bestämde han sockerkaka =)
Sen spelade vi DS, han somnade i vår säng kl 22.
Imorse satt vi och pratade om vad han och Maja får åka på Liseberg. Det är en hel del, men han vågar inte åka allt han får åka säger han. Han får bestämma själv.

Nu ska vi ta en kopp kaffe. Kanske blir en tur till Varberg sen, får se hur det blir...

/Jessa

Inga kommentarer: