Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 10 maj 2009

Dax att åka till jobbet

Ska strax åka till jobbet. Känner mig mer död än levande, men igår kom vi i säng i tid iaf.
Jobbar min 4 arbetsdag nu, och sen är jag ledig i 2. Har en lugn arbetsvecka framför mig, jobbar bara onsdag och torsdag. Det är skönt!

Ikväll kommer Catrin, vi ska åka på bussresa imorgon. På handarbetsmässa. Ska bli himla kul! Det är kul att komma ut på nåt som man inte varit på innan.
Ska bli kul att träffa Catrin igen, vi träffades förra helgen, men det blir inte så ofta nu när jag bytt arbete.

Igår var det kalas för Vincent, han blrv väldigt glad för cowboysetet han fick av oss. Synd bara att jag var alldeles för trött...

Nä, nu är det väl dax att taq på sig kläder och ge sig iväg...

/Jessa

1 kommentar:

Annelie sa...

Vad kul ni ska ha på hantverksmässan imorgon!! OM du hittar nåt fint och inte för dyrt, så kan du ju höra av dig, jag jobbar till 16:30 - kanske kan du göra ett inköp åt mig? *fjäsk, fjäsk*